måndag 22 februari 2010

Take me away and I'll love you forever.

Klumpen i magen vägrar försvinna trots att det är sol och jag hatar att vakna upp utan dig vid min sida och jag hatar när du bara går sådär och allt bara blir grått helt plötsligt och om det gick att hoppa av sig all övervikt så skulle jag hoppa tills mina ben gick av och jag väntar på mitt gymkort och det kommer snart och jag hatar att mina föräldrar bara bråkar om allt som betyder något för mig och jag vill inte se ut såhär längre jag hatar mitt utseende och jag är inte van vid att känna så och jag vill tatuera mig överallt bara för att det har en betydelse och för att vara vacker och jag hatar låten som spelas på tv:n jag hatar skolan och jag hatar att jag ligger efter och jag hatar ångesten som skolan ger jag vill bara ha sommarlov och slippa arbeta som när man var typ 15 år och livet bara lekte för att man fick pengar ändå och jag vill bara slippa dethär nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar