onsdag 20 januari 2010

Nej jag skäms inte över någonting och nej jag förväntar mig inte att du ska förstå mig.

1.Jag tyckte att snabba cash ägde. Jag tycker att Fredrik Polfors äger litegrann faktiskt. Jag tycker att The Body Shop suger för att de inte tar emot Kista kortet. Jag tycker att David är taskig när han struntar i att jag pratar :(

Fast han är lite snäll också, för han värmer en värmekudde till mig och matar med mig kyckling för att jag är som ett litet barn pga min mens.

Det är inte normalt att man mår så dåligt som jag gör endast för att jag blöder ur min vagina.
(Blodkärlen i min livmoder brister och det ger smärta och blödningar i underlivet för de som inte vet vad mens är).

2. LIVET SUGER BALLE OCH ALLA PROBLEM KOMMER SAMTIDIGT.


3. Jag hatar kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar