lördag 2 januari 2010

Life is a bitch, now die for her.

Sitter hemma hos Davids pappa. Det är första natten vi sover här sedan de flyttade in. Han bor i väsby, i en ganska så underskattad del av väsby. Man märker att Davids pappa tycker om att vi är här. Han pratar på med oss som bara den.

Davids rum är äckligt vackert. Han ska få Bob Marley över halva sin vägg som är som en svart bakrund och så har han svarta hyllor och det låter kanske konstigt men en vägg är mörkgrön också och hans överkast till sängen passar perfekt. Ett riktigt stilrent rum för en 18årig kille.. Nästan lite porrigt och jag älskar ju Bobban :)

Imorgon ska jag se Avatar igen, med Adam och Jannie och David. Sedan ska jag till min mamma och så på måndag ska jag göra min ansiktsbehandling. Om det blir en portömning så kommer jag inte att gå ut på typ två veckor HAHA!

Nej men jag har ingenting vettigt att säga. Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar