lördag 19 december 2009

we’ve got a secret, it’s on the tip of our tongues and the back of our lungs.


Jag har precis skrivit klart mitt tal i som jag ska hålla i Svenska C. Det ska egentligen vara klart efter lovet, men jag vill slippa plugga på lovet så jag gjorde det idag. Är ju ändå sjuk så det är lika bra att jag gör det jag kan redan nu så jag blir lite friare på lovet..


Mitt tal ska hur som helst handla om Bulimia nervosa och jag ska jämföra det med Anorexia och prata om självkänsla och om vad som kan påverka så att man får en ätstörning. Jag tror att jag kan göra det utan att bryta ihop, just för att jag tycker att det är viktigt att man pratar om det och att folk som har nära och kära med ätstörningar ska veta hur man ska hantera det.


Jag kommer att få feting MVG :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar