torsdag 3 december 2009

Vad är sann lycka? - Att känna trygghet.


Jag drömde en jobbig dröm där alla mina problem kom upp samtidigt. Jag sprang ner i en port, så fort jag bara kunde och jag grät och när jag kom ut från porten så stod William utanför den och tog emot mig med öppna armar och tröstade mig hur länge som helst. Han förstod mig när jag berättade varför jag var ledsen och i drömmen var han en trygghet och gjorde mig glad.

Jag brukar aldrig prata med William om mina problem, jag har heller aldrig gråtit inför William för det krävs något enormt mycket och jag måste må riktigt riktigt dåligt för att jag ska klara av att gråta inför någon. Men jag vet att jag skulle kunna om jag behövde honom. Är det inte fantastiskt att man kan känna så mycket trygghet i någon man lär känna väldigt fort?

Han är helt enkelt en extremt bra kille. Tuummen upp för William :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar