tisdag 15 december 2009

Hur går den dära låten med bagaren och de snälla barnen?


När den första riktiga snön faller år 2009, den 15 december, så ligger jag under mitt varma duntäcke och är sjuk. Jag kommer inte alls ihåg vad jag gjorde förra året. Men jag gillar det, minst 10 cm snö på marken om inte mer, och det bästa är att det inte slutar snöa.


David har flyttat till världens finaste lägenhet. Jag tror aldrig att jag har känt mig så hemma hos någon i hela mitt liv. Det känns som att allt mellan oss löser sig när vi är där. Visst, det ligger i märsta och man kan se KC från hans fönster. Men vi kommer att ha det så mysigt när vi väl är hemma, så att man kommer att glömma bort hela omvärlden.


Julafton är här om bara några dagar och alla julklappar är köpta..


Det är jullov om en vecka och alla har bakat lussebullar. Me love.


Allt börjar ljusna lite nu. Snart ska jag göra min tatuering och efter nyår, det kanske låter ganska typiskt men, efter nyår ska jag gå ner minst 5 kilo. För jag har lovat mig själv att jag ABSOLUT INTE tänker se ut såhär på min 18-års dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar