tisdag 8 december 2009

"Du är som en fitta, rakt igenom"

Jag orkar inte bry mig längre. Jag orkar inte anstränga mig för att du ska hålla om mig om nätterna. Jag orkar inte bry mig om att du aldrig är positiv till någonting. Jag kommer upp med ideer, och förslag om vad vi ska hitta på, att vi ska träffa mina vänner också, inte bara sitta hemma hos dig och ruttna. Jag är trött på alla suckar, på allt "jag orkar inte". Jag är trött på din hypokondri, att du alltid tycker synd om dig själv. Jag är trött på att göra dina läxor för att du inte kan göra dem själv, men jag är mest trött på att du är så otacksam fast man spenderar flera timmar på att du ska få ett VG. Jag önskar inte längre att du ska säga fina saker till mig, för det händer inte.

Jag vet tre saker: Jag har ett fint ansikte, jag är underbar, och du behöver mig.

Underbar mot dig, det är jag fan. Städar ditt rum, gör dina läxor, är din mamma.. Jag lever ditt liv och jag använder till och med preventivmedel som gör att jag blir fet som en ko, ALLT för att tillfredsställa dig och dina behov. Uppskattas det? Nej. Och att du behöver mig, klart du gör. Du klarar dig ju inte själv. För om jag slutat slicka din röv, vem ska då göra alla saker åt dig?

Jag vet om att jag har gått upp 15 kilo, och att min kropp inte är lika fin som när vi blev tillsammans. Men för det första har jag en sjukdom, för det andra har jag ätit preventivmedel för din skull, det har varit för din skull allting.

Jag kommer aldrig glömma när jag stod i din hall, naken. Vi var ensamma hemma, och jag hade täcket virat runt min kropp.. Du lagade mat och jag hade legat kvar i sängen en stund. När jag kom upp och ställde mig framför spegeln så kom du bakifrån och kramade om mig och sa " asså fyfan du har en så jävla vacker kropp det är helt sjukt" och du tog på mig överallt.

Idag får jag inte höra det längre, inte ärligt. Kanske är det bra, för jag vet om att jag inte har det. Men det är tråkigt och det gör ont att jag har gjort så mycket för din skull, tagit så mycket skit. BARA för att känna mig ännu mer värdelös.

Jag orkar inte mer. Du har behandlat mig som skit. Jag är fan inte mer än människa. Förlåt men du är förjävlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar