söndag 22 november 2009

Your heart is safe with me.


Min mens har inte kommit och jag gråter för absolut ingenting. Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ligger i sängen och försöker räkna matte B men det slutar med att jag gråter som en tre åring - jag förstår verkligen ingenting.

Jag hatar söndagar. Jag verkligen hatar dem. Timmarna springer iväg och är fyllda med söndagsångest och eftersom mina veckodagar i skolan är galet långa så känns helgen alldeles för kort. Men imorse så fick jag faktiskt höra någonting som förändrade min söndag en del, nämligen att jag måste lära mig att uppskatta söndagar eftersom det också är en dag då man faktiskt kan göra något man tycker om. Bara för att det är måndag dagen efter och man måste gå till skolan, så behöver inte söndagen bli bortkastad och vara en dag då man ligger inne och tycker att det är synd att helgen är slut. Synd bara att matte B förstör hela ens jävla liv.

Imorgon ska jag ge SYV Maria en julblomma som tack för all hjälp jag fått att byta kurser och sådant. Hon är verkligen snäll och förtjänar en liten blomma som, när den väl blommar ut, är ett tecken på ledighet.

Och.. På fredag ryker det långa svarta håret. Jag ska klippa mig klockan 17.00! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar