söndag 29 november 2009

Sunny day

Det är hur våra kroppar passar så bra ihop som jag älskar mest. Din hud är som siden och min hud känns extra len mot din.

Det är hur dina läppar pressas mot mina och hur du håller om mig runt midjan och drar mig närmare intill dig hela tiden som jag älskar mest. Det är hur mjuka dina läppar är och hur mjuka mina läppar känns mot dina.

Det är hur våra skratt blandas och blir till glädje som jag älskar mest. Det är hur ditt skratt får mitt att låta mycket ärligare.

Det är hur vi förstår varandra utan att prata som jag älskar mest. Hur du ger mig blickar som jag lyckas förstå utan att någon annan vet vad vi försöker säga till varandra.

Det är hur du tar min hand när vi ska sova som jag älskar mest. Det är hur våra händer passar så bra ihop, din hand är lagom stor och min är lagom liten.

Det är hur jag älskar dig, ditt leende och dina fräknar.

Du är verkligen vacker.

1 kommentar: