onsdag 21 oktober 2009

Just one minute of your time.

Hej hjärtat!

Idag vaknade jag så tidigt som 08.00, det var för att jag skulle gå ut på min morgonpromenad runt eds och hemköp och allt det där, innan frukost, för att jag måste gå ner i vikt. Hur som helst så, när jag vaknade så var det första jag tänkte på, dig. Jag har drömt om dig flera nätter i rad nu och drömmarna är verkliga, och du säger att du saknar mig och jag vågar inte tro på drömmarna och jag vill ta in värmen som jag får varje gång du säger det i min dröm men jag vågar inte känna efter för jag vill inte sakna dig, i verkligheten.

Ibland önskar jag att jag kunde få ett litet sms, med bara ett ord eller vad som helst för att veta att du är där fast jag redan vet att du inte är det. Det är en knölig situation att vela något som bara gör en illa.

Och imorse när jag gick på min promenad och var vårlhungrig och trött så tänkte jag på de gångerna du gick bredvid mig och fick mig att skratta och hur konstigt det är egentligen, att livet har blivit som det blev. Jag tittade på saker som förändrats under tiden, och jag har varit så blind och fast i det förflutna och tyckt att allt är precis som då, men nu när jag vågar titta upp så ser jag faktiskt att det är så mycket som har förändrats och det är skönt, för det gör allt så mycket lättare.

Hejdå vännen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar