lördag 31 oktober 2009

If you don't know her name it's cool, call her this.. Call that giiirl Bojangles!

Jag är sjukt bakis. Är torr i käften. Är skitnödig. Har huvudvärk. Är yr som fan och illamående. Jag vet inte vad som är verklighet och vad jag har drömt om igår. Tyvärr var jag den enda som var full. Inte bra Leona, inte bra. Det värsta är att jag ville vara ute hela tiden, utan kläder typ, så både jag och David är sjuka nu, eftersom han fick göra allt för att dra in mig hela tiden.

Jag drömde att han friade till mig och att alla blev glada förutom Paulina, hon blev jättearg så jag vågade inte säga ja. Det var hemskt! Av någon anledning så var vi i Italien också..

Jag har nya pyamasbyxor, de har David köpt till mig. De är jättefina, gröna och blåa och jag tänker aldrig ta av mig dem. Jag fick dem bara sådär. Är inte det lite gulligt?.

Jag ska lära mig sticka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar