måndag 26 oktober 2009

I love, kissing you.

"okej jag kanske älskar att prata om när jag har haft sådant där makalöst sex så att jag känt mig svävandes på ett rosa moln för att snabbt bli kastad in i helvetets eldar" - Carolina

Okej, Vem gör inte det? Hett sex som är lite hard stile, men samtidigt väldigt passionerat? Sex där man kan känna att killen verkligen älskar "man svävar på rosa moln" och du har friheten att släppa ut precis allt du känner, också, vilket gör en sårbar men samtidigt så blir allt en självklarhet. Och antingen, så lägger man sig på varandra efteråt, eller iallafall väldigt nära, och somnar, eller så är man alldeles tåröggd för att det var så fint, eller så är man helt svettig och utmattad så det går nästan inte att prata för att man inte kan andas.

Varför är det fel att tycka om sex?
Visst, folk har gjort sex till någonting skabbigt, man ligger runt och säger "fitta som fitta förfan" och tjejer ba "vaddå lite one night stand är väl underbart". Jag brukar säga att det är människor som inte vet vad sex är, de vet njutningen och att det är skönt, men jag skulle inte ens kalla det sex. Dessutom skulle jag vara full av ångest dagen efter och inte fan skulle jag känna att jag fick kärlek och att jag blev uppskattad av killen, efter en natt. Vem tycker om stelt, för hårt sex där man bara får upp en sak mellan benen och sen ska man vara glad? Det roliga är att när dessa människor sedan ska ha sex med någon de tycker om, se gör de precis likadant som de gjorde med sina one night stands, för de har aldrig upplevt kärlek påriktigt..

Sex för mig är kärlek, och jag älskar kärlek precis lika mycket som jag älskar sex och jag skulle aldrig ha sex med någon jag inte var kär i, för det blir inte underbart då. Låter jag konservativ eller något? Jag har bara självrespekt för att jag är rädd om mig själv. Jag kan inte ha sex om jag inte känner mig trygg, jag blir inte tänd.

Hur som helst Carolina, jag förstår precis vad du menar, det är det absolut bästa som finns, när killen vågar visa vad han känner. Äntligen har jag hittat någon som förstår varför jag älskar sex så mycket. Gooo giiiiirl!

1 kommentar: