torsdag 1 oktober 2009

Hundra saker som gör livet värt att leva och en av dem är Pelle Rosen. 50% av listan består av mat.

+ Jag doftar euphoria och jag kan inte sluta älska mig själv. Vilken doft. Jag blir fan nästan tänd på mig själv (driver). Men hade jag varit kille hade jag inte kunnat släppa den kvinnan jag höll om som doftar som jag gör nu 24/7. Gotta say, I love it och 100 ml, det räcker länge. Jag är nu lycklig. Parfym = lycka.

+ Min mobil är nu fixad. Tack Gode gud och inte nog med att jag äntligen fått tillbaka den, den har fått nya installationer också. När jag messar med folk blir det som en msn ruta och jag älskar det för då kan jag hela tiden hålla koll på vad jag skrev sist och personen skriver. Man slipper blanda ihop och skicka fel.

+ Imorgon är det fredag och jag är barnvakt och hundvakt. Ska laga fajitas. Det ska bli mysigt.

+ Jag har grovaste sovmorgonen. Jag ska gifta mig med rektorn på Rudbeck för att han gör skolan så lääätttt för mig.

+ Min P-ring funkar PERFEKT ihop medl min kropp. Finally. Jag är så glad för min skull.

+ Jag har fått mina pengar. Smink och kläder here I come!

+ Alla läxor och prov är över. På söndag är jag läxfri, hör ni hur underbart det låter? Jag kan göra vad jag vill.

+ Lördag kväll ska jag vara med vackraste kvinnan i hela världen, Alicia. Vi ska till en tjejgrej där temat är Beautiful. Ska bli kul att träffa nya människor och få hålla Alicia sällskap, hon är som en sol.

Det finns 50000 fler anledningar till varför livet är bra, bland annat Twista - yellow light. Nu väääänder det för mig.

1 kommentar: