söndag 11 oktober 2009

Det kommer att ta sin tid men det kommer att vara värt det i slutet.

P-ringen sprider ut hormonerna i blodet på mig och jag lovar att jag känner av det. Visst har den funkat bäst av alla mina preventivmedel, men dum som jag är så hoppade jag över min "mensvecka". Så jag satte in en ny direkt, istället för att ha min mens. Det gav ju resultat kan man säga.

1. Extra mycket fina finnar i ansiktet.
2. Gråter av att titta på The biggest loser.
3. Blir arg för ingenting och sedan blir jag ledsen för att jag gör så dumma saker när jag är arg.
4. Riktigt jävla ont i mina gigantiska pattar (och ryggen).
5. Jag har fått 5 gånger svårare med min bantning eftersom jag är hungrig 24/7
6. Min vajayjay är extra känslig (kan ju vara positivt också).

För det första så klippte jag av mina enormt vackra och långa naglar nyss. Jag blev arg och kände att jag ville ta ut min ilska och att ha långa naglar är jobbigt eftersom man måste spendera pengar och timmar på dem. Jag klippte av dem, kände mig nöjd för en stund.. Sedan blev jag ledsen när jag insåg att jag nu är tjock, blek, finnig, har utväxt OCH korta naglar.

För det andra så bantar jag. Ja, jag bantar. Jag är trött på att se ut som jag gör. Jag lever på knäckebröd och gröt/soppa och jag kör 0.00% socker. Jag kommer att ta livet av mig om det inte ger resultat eftersom jag blir äcklad av mig själv. Känns som att jag bär på en person till. Jag ska gå ner 10 kilo och jag kommer att sluta äta om det är det som krävs.

För det tredje har jag en fet jävla utväxt och ser flintis ut. Jag ska nämligen spara ut mitt hår till brunt igen. Det ska bli naturligt och vackert och jag ska aldrig mer färga håret. Jag ska klippa mig inom kort, mitt hår är långt som fan men det är slitet som satan och går inte ens att kamma igenom, sexigt? nej!

Jag har aldrig känt mig fulare än vad jag gör nu för tiden. Därför tänker jag göra något åt det också. Snart kommer alla biverkningar att försvinna och jag tänker aldrig mer att hoppa över mensen (eftersom när jag inte gör det så funkar p-ringen verkligen perfekt). Jag ska gå ner mina 10 kilo och jag ska spara ut mitt bruna hår. Dessutom ska jag börja om med mina naglar igen så det blir ännu finare..

Så om ett år ungefär kommer nya, brunhåriga och smala Leona tillbaka. The old me!

1 kommentar: