söndag 13 september 2009

Vi kommer inte längre än till hallen ikväll. Vi behåller bara skorna på.

Jag förstår inte, varför folk kan säga saker, och sedan inte hålla det?
Sådant gör mig verkligen illa, eftersom jag varje gång är lika naiv och jag lär mig aldrig.
"Jag lovar hit och jag lovar dit". Folk verkar inte förstå hur man håller sina löften.

Det du säger ska vara samma sak som det du gör. Varför har folk så lätt med ord? Och hur kan folk ha så lätt att ljuga? Vad gör jag för att förtjäna det då? Jag förlåter ju, och tror på orden, är det inte värt att hålla det då?

Jag har så lätt att förlåta "Men Leona jag lovar jag ska ändra mig", eller "Men Leona det var bara en engångsgrej det händer inte igen" .. "Jag lovar Leona, du kan lita på mig".

Att jag aldrig lär mig. Och jag blir lika sårad varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar