måndag 17 augusti 2009

Skolstart

Så hur förkortar jag denna sommar?

Jag kommer aldrig att glömma den. Jag kommer aldrig att glömma den, eftersom jag fick mitt första jobb på mcdonalds (där jag tänker sluta jobba nu). Och visst har jag jobbat ihjäl mig, men sommaren har varit fin på så många sätt.

Jag och Han, har fått en mycket bättre och närmare relation. Den sårtens relation som jag ville ha med honom, jag ville lära känna honom och låta honom släppa in mig i hans tankar och funderingar. Tänk att det tog ett år och fem månader för honom att förstå att det bara var det jag ville hela tiden. Lära känna honom och få honom att känna sig trygg med mig. Det är en lättnad, verkligen, att allt känns så självklart för nu har allt som jag jobbade så hårt för och tog så mycket skit för, lönat sig.

Jag har också varit ärlig mot mig själv och tagit tag i mina problem. Det är lättare att komma över saker när man erkänner dem för sig själv, vilket jag lyckats göra. De andra problemet som är lite svårare att göra sig av med, har jag skaffat hjälp för och hela året kommer jag att få hjälp av olika metoder och tekniker för att bli frisk.

Så den här sommaren har varit tuff, och jag har inte haft det toppenbra, men den behövdes för att jag skulle få hitta min väg upp igen.

Har också insett att jag inte klarar av att vara utan Sara..

1 kommentar: