lördag 29 augusti 2009

Och jag bara brinner när jag är i din närhet.

Taggination.

Det var sjukt mysigt igår. Danielle, Annika och Rebecca kom över till mig och Paulina. Vi satt och drack goda citron drinkar och rökte vattenpipa och spelade sanning och konsekvens, fast vi körde bara sanning och när frågorna tog slut ställde man egna frågor som alla fick svara på.. Man får iallafall reda på mycket hemligheter, hihi. Kvällen blev ännu mysigare för att det regnade ute och visst kanske man blev lite blöt eftersom vi satt på balkongen men ljusen värmde och alla var glada ändå.

Idag: Staden med Lickilickilicki och Pauhoelina. Ska försöka hitta ett par baggy jeans och lite t-shirtar. Vi får väl se vad jag kommer hem med.
Senare blir det kanske så att vi går på dendära baowta festen, men det är om vi orkar det vill säga. Eftersom jag är sjuk och bakis (?) och vi är trötta helt enkelt.

Och jag älskar att höra din röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar