söndag 26 juli 2009

All I know is that, you're so nice, you're the nicest thing I've seen.

Jag: " Visste du att jag bara kan knäppa fingrarna med vänster hand?"
Han: "Haha ja, Leona".
Jag: *Besviken*.. " Men visste du att jag har en leverfläck mellan tårna då?"
Han: "Ja, Leona.. Jag vet mer än du tror. Jag vet om att du inte kan vissla också".

Och sedan blicken han ger mig som gör mig varm, och så viskar han "Leona, jag vill att du ska föda mina barn".

Åh, Skjut mig?!

Och jag som trodde att han inte visste någonting om mig, och undrade hur han kunde älska mig när han visste så lite. Men han älskar mig för den jag är, eftersom han är den enda människan som bara har sett mina dåliga sidor men älskar mig ändå. Jag hade aldrig stått ut med mig själv.

Efter en stund frågade han mig om jag älskar mig själv, och jag svarade att jag inte kan göra det, eftersom jag inte är mig själv just nu. Han lekte med mina lockar och log och sedan sa han "Jag förstår vad du menar, men jag älskar dig". Med en betoning på dig.


Åt helvete med alla känslor jag haft för andra killar eller tjejer. Ingen har fått stå ut med så mycket, som han har. Och ingenting är tryggare än när han pussar mig på min panna och håller om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar