söndag 17 maj 2009

Take it out on me, I'll give you all.

Tänk om man kunde sova en riktigt djup sömn en lördag kväll. Sova trygg som ett barn och inte komma ihåg vad man drömt eller vakna en enda gång och sedan få vakna på söndag morgon av att någon kramar om en och pussar en på pannan och säger "godmorgon" med ett leende, så att man slipper vakna och känna ångest det första man gör. Ligga och retas i sängen, innan man går upp och gör en mysig frukost och sitter ute på en balkong eller baksida och äter i solen, njuta av våren.
Sedan göra något spontant. Människan som väckte en kommer på en galen ide om att dra cyklarna in till stan och cykla runt, eller sätta sig ner och köpa glass och bara glo på retards i stan, jag älskar spontana grejer, jag måste alltid göra något för att må bra och önskar att jag hade en människa i min närhet som var spontan och ville göra saker, en människa med mycket energi eftersom jag inte har det just nu. När jag väl har det bryts det bara ner av negativitet.
Det skulle vara skönt att få bli väckt istället för att ligga vaken och stirra rakt upp i taket med ångest varje söndag morgon. Sitta och vänta på att någon ska vakna suger verkligen.
Jag börjar verkligen bli trött på allting. Samma jävla visa varje jävla fitt gång.
SNÄLLA NÅGON KOM OCH SÄG DESSA ORD TILL MIG:
Say whatever you have to say, I'll stand by you.
Do whatever you have to do,
to get it out and not become a reaction memory to hurt the ones you love,
you know you never meant to but you do.
Be whoever you have to be, I won't judge you.
Sing whatever you have to sing
to get it out and not become a recluse about how to come out
I know you never meant to but you do
I need your sway, because you always pay for it
And I need your soul because your always soulful
And I and I need your heart, because your always in the right places
And take whatever you have to take, you know I love you
come however you have to come, and get it out and get it out
Take it out on me, take it out on me
I'll give it you all, I give it you all, i give it I give you all I give it you all, yes I will give it you all

1 kommentar:

  1. Åh nu kommer jag börja gråta ;,,(
    inte bara p.g.a. låten som du vet att jag älskar mest men det du beskriver, det låter som en av mina underbara drömmar

    SvaraRadera