lördag 30 maj 2009

Only you can make me feel, just like a king.



Vafan, Jarmo skulle fan ha vunnit. Visste ni ett Ellinor var miljonär sen innan? Fyfan, hon förtjänade det inte ens. Jag brukar heja på tjejerna men fan Jarmo skulle verkligen ha vunnit. Nej nu är jag arg.

Det gick ganska bra att jobba idag.. Är inte så speciellt snabb men jag försöker att kontrollera mig och göra mitt jobb så att allt blir rätt. Det var inte lätt för det var första gången jag jobbade på egen hand och varje gång man är där är det alltid nya situationer som dyker upp och man blir lika förvirrad varje gång.. Men det sätter sig snart, säkert!

Ska snart ta en liten prommis med David, bara gå ut för att gå en härlig sommarkväll. Det är ju inte fel. Imorgon blir det plugg och sedan på kvällen ska jag till Mike med en person jag inte pratat med på länge, då brukar det finnas mycket att prata om iallafall..

Hoppas ni får en trevlig söndag, mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar