söndag 24 maj 2009

Jag vill skrika så högt att det inte hörs

Jag önskar att jag hade en talang. Önskar att jag kunde måla. Måla stora tavlor och att jag hade massa färg och penslar och en stor stor duk. En tavla där man kan måla av sig sina känslor. Jag är inte bra på att skriva, inte alls. Jag kunde dansa förrut, men jag har tappat allt nu. Sjunga kan jag, men jag är ingen talang. Jag kan inte fota och jag är inte bra på sport. Jag är inte modeintresserad och jag älskar att hålla på med make-up men det är ändå inget jag får ut mina känslor av att hålla på med.

Jag önskar att jag kunde måla och att jag var bra på det. Att jag visste hur man gjorde. Eller rita, det är så vackert att kunna rita. Man kan uttrycka så mycket. Jag kan rita om jag vill, men bara rita av, inte rita av mig själv. Förstår det inte.

Skulle bli lycklig av en stor vit duk och alla världens färger. Någon att rita av eller bara rita något som symboliserar mina känslor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar